Vee Özgürcan Özcan Adanaspor'umuzda!!!


Haberle ilgili en doğru içerik için:





 Adanaspor forvet hattını güçlendirdi.
Özgürcan Özcan 2 yıllık resmi imzayı attı.

Özgürcan Özcan Adanaspor'da..
Galatasaray Kulübü, futbolcusu Özgürcan Özcan'ın Adanaspor'a satıldığını duyurdu. 

Galatasaray Sportif Sınai ve Yatırımlar A.Ş.'den İMKB'ye gönderilen açıklamada, "Profesyonel oyuncumuz Özgür Can Özcan'ın 250 bin TL bedelle Adanaspor'a satışı için anlaşmaya varılmıştır" denildi.

"Profesyonel futbolcumuz Özgür Can Özcan'ın Adanaspor'a transferi gerçekleşmiştir. Özgür Can Özcan'a Kulübümüze olan hizmetlerinden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki futbol yaşamında üstün başarılar dileriz.

galatasaray.org"



Forvet bölgesine oyuncu transfer etmek isteyen Adanaspor Galatasaray’dan Özgürcan Özcan ile anlaşmaya vardı.
22 yaşındaki genç futbolcu ile 2 yıllık sözleşme
imzalanırken  Özgürcan Kartepe kampına da katıldı.Geçtiğimiz sezon Ç.Rizespor’da kiralık olarak forma giyen golcü futbolcu daha öncede çeşitli
kulüplerde kiralık olarak görev yapmıştı.

Özgürcan ‘’ Büyük bir takıma geldim’’

Yeni transfer Özgürcan Özcan büyük bir takıma
geldiği için mutlu olduğunu  ve Turuncu Beyaz forma
altında başarılı olmak istediğini söyledi. Adanaspor’un
büyük bir kulüp olduğunu hatırlatan Özgürcan
‘’ Adanaspor’a karşı defalarca forma giydim.
Camiayı ve taraftarı yakından tanıyorum.Bonservisimle
birlikte takıma transfer oldum.Hedefim atacağım gollerle faydalı olmaktır.Geçen sezondan takımda kalan önemli oyuncular var.Uyum sürecini çabuk aşacağımı düşünüyorum.Başkanımız Bayram Akgül’e de ayrıca
teşekkür ederim’’dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder