'OMUZ VERMEYE GELDİM'

'Adanaspor yönetiminde yer almakla Adanalı olduğunu ispatladığını' söyleyen Adana Emniyet Müdürü Salih Kesmez'den önemli mesajlar...

"Adanasporlu olmaktan şeref ve gurur duyuyorum"

Adanaspor yönetimi Bayram Akgül başkanlığında ilk toplantısını Park Zirve Restaurant'ta yaparken, yönetimde yer alan Adana Emniyet Müdürü Salih Kesmez, Adanasporlu olmaktan şeref ve gurur duyduğunu söyleyerek, "Adanaspor yönetiminde olmakla Adanalı olduğumu ispat ediyorum" dedi. 'Omuz vermeye geldim' ve yönetimle birlikte omuz omuza vererek Adanaspor'u Süper Lig'e taşımak istediklerini belirten Kesmez, "Spor herkesi, herkesimi birleştiren bir olgudur. Sporda da bilgi, deneyimimi sunabilirsem, omuz verebilirsem, destek olabilirsem kendimi mutlu hissederim. İzmir'den sonra şampiyonluk sırası bize geldi. Başkana omuz verip Adana'yı Süper Lig'e taşımalıyız. Bende bu görevde olmaktan dolayı çok mutluyum. Adanaspor yönetimine de beni aralarına aldıkları için teşekkür ediyorum.  Bana sorduklarında ben Adanalı olduğumu ispat ettim diyorum. Bu sadece Adanaspor yönetiminde değil şehirde de güzel şeylerin başlangıcı olsun" diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder