Kemal Okyay'dan Açıklamalar...


Adanaspor'u hedefi olduğu için seçtiğini dile getiren Kemal Okyay, "Şampiyonluk hedefi olan bir takıma geldiğim için mutluyum. Adanaspor'u geçen sezon seyrettim, birçok maçta iyi oynadı ve şanssız bir şekilde şampiyonluğu kaçırdı. Bu sene takım arkadaşlarımızla birlikte şampiyon olacağımıza inanıyorum.

Devamını oku...


Kemal hocanın ve başkanımızın ısrarları sonucunda hedefi olduğu için Adanaspor'u tercih ettim. Süper Ligden talebim oldu, görüştüm de ancak Adanaspor'un hedefi olduğu için Turuncu-Beyazlı renklere geldim. Kayserispor'da ciddi başarılara imza attım.. Manisa'da ise Sivas maçına kadar oynadım ancak daha sonra menüsküs ameliyatı oldum. Menüsküs ameliyatlarında artık 3 hafta içinde sahalara dönüyorsunuz. Liglerin başlamasına 1.5 aylık süreç var ve iyi hazırlanarak 5 Ocak stadına çıkacağım günü sabırlısızlıkla bekliyorum"dedi..

Manisaspor'da sezona iyi başlamasına karşın daha sonra şansızlıklar yaşadığının altını çizen Kemal Okyay, özellikle lig ve kupa maçlarında iyi performans serğilediği maçlar olduğunu dile getirdi.. "Adanaspor'un hedefi olmasaydı gelmezdim, 3 yıllık imza atmam da bunu gösteriyor" diyen Kemal Okyay, Adanaspor camiasına layık olacağını vurguladı.

Adanaspor taraftarının Süper Lig isteğini ve azmini bildiğini kaydeden Kemal, Adanaspor formasını giyeceğini günü sabırsızlıkla beklediğini anlatarak, "Bu sene benim için çok önemli. Başarılı olacağıma inanıyorum ve başarı için söz veriyorum. Herşey inançla başlar. Anadolu'dan Süper Ligde nasıl şampiyon çıktıysa, biz de inanırsak bu işi başarırız."ifadelerini kullandı.

Adanaspor taraftarının seni hangi özelliğinle tanımasını istersin? sorusuna Kemal Okyay, "Ben iyi bir solağımdır. Önde de arkada da oynarım. Ofansif yönüm ağırdır ama hoca defansif oynamamı da isterse elimden geleni yaparım. Hırslı biriyim ama futbolun aşırı hırstan ve mücadeleden çok teknik ve taktiğe de dayandığına inanırım. Koşmaktan kaçmamalıyız ve hem Süper Ligde hem de Bank Asya'da iyi motive olan kazanıyor" şeklinde konuştu...

0 yorum:

Yorum Gönder