Emrah Bedir için futbolsuz 440 gün...









Adanaspor'umuzun şanssız futbolcusu Emrah Bedir tam 440 gündür futbola hasret.. Takımımıza transfer olduktan sonra birkaç maç forma giyip ardından sakatlanan Emrah Bedir, tam 440 gündür sahalardan uzak kaldığını ve futbolu çok özlediğini söyledi.
Emrah Bedir ağabeyinin vefatının da kendisini çok etkilediğini ve bu nedenle yeni sezonda 2 numaralı formayı giyeceğini hatırlattı ve ekledi:




  "Sakatlıklar ve ağabeyimin vefatı beni çok etkiledi. Adanaspor camiasına vefa borcum var. Bu borcumu ödeyeceğim.. Ağabeyim için oynayacağım" dedi... 


Sakatlıklarda çok kötü günler yaşadığını ve sahalardan çok uzak kaldığını vurgulayan Emrah Bedir, "Futbolu öylesine özledim ki kramponlarım ve futbol topuyla yatıyorum.. Zor günlerimde Adanaspor camiası, Başkanım ve hocamız bana çok yardımcı oldular.. Ancak tüm taraftarımıza mal etmiyorum ama bazı kişiler Emrah parayı aldı oynamıyor diyorlar.. Halbuki öyle değil. Bir futbolcu anlaşma yaptığı zaman peşinatını alır, sonra da oynarsa maç başını alır. Ben sakatlığım yüzünden bir evimi kaybettim.Bundan sonra çok farklı bir Emrah olarak sahalara döneceğim" şeklinde konuştu.. 

0 yorum:

Yorum Gönder