'Emre'yi bu şekilde istemiyorum'

"İşini sevecek, antrenmanı sevecek, kendini değiştirmedikten sonra benim ilgimi çekmiyor" diyen Teknik Direktör Kemal Kılıç net konuştu;

'Emre'yi bu şekilde istemiyorum'









Adanaspor Teknik Direktörü Kemal Kılıç, bir baba gibi uyardığını ve söylediği sözleri onun kötülüğü için değil iyiliği için sarfettiğini açklayarak, "Emre Aktaş'ı bu şekilde istemiyorum. Emre işini sevecek, antrenmanı sevecek, kendini değiştirmedikten sonra benim ilgimi çekiyor mu? diye sorarsanız. İlgimi çekmiyor derim. Bunu Emre için değil tüm futbolcular için söylüyorum.. İyi oyuncu iyi oynayan oyuncudur. Emre benim söylediklerimi yapsa oynadığı takımı şampiyon yapar, Avrupa'da bile oynar.Ben bunları Emre'nin iyiliği için söylüyorum ve kenidene de söyledim"dedi..

0 yorum:

Yorum Gönder