Yahşi Batı





Film için bazı ön yargılarım vardı, Cem Yılmaz'ın artık işin b.kunu çıkarttığını düşünüyordum ve bir tane bile fragmanını izlememiştim.
Bugün bir arkadaşımın tavsiyesiyle birlikte sinemaya bu filmi izlemeye gittik.
Çok acele bir şekilde her şey gelişti. Saat 15:45'te arkadaşım çağırdı ve ben alel acele sinemaya gidip bu filmi izledim.

Bir komedi filminden çok farklı bir yapısı vardı yine.
Yerinde espriler çok sayıda vardı fakat filmde bir kopukluk vardı.
Sanki hikaye bizi içine bir türlü çekemiyordu.
Bunun nedeni bizim komedi filmi izlemeye gitmiş olmamızdan dolayı olabilir.
Ama size şunu söyleyebilirim ki filmden önce gösterilen fragmanlarda Recep İvedik 3'ün fragmanına bile daha çok güldüm.
Bu yüzden artık Cem Yılmaz'ın film yapma şeklini değiştirmesi gerektiğini düşünüyorum.
Tabi o ne yapsa izlenir fakat artık bazı yerlerden hava kaçırmaya başladı.
Şahan Gökbakar, onun tahtını fena halde sallıyor benden demesi...

0 yorum:

Yorum Gönder